poniedziałek, 17 lutego 2014

X Regionalny Konkurs "Młody mistrz fryzjerstwa"


Cześć kochane! :)
Jakiś czas temu brałam udział w konkursie fryzjerskim. Konkurs polegał na wykonaniu dwóch fryzur w dwóch konkurencjach. 1) Kok klasyczny z elementem nowoczesności na główce. 2) Fryzura wieczorowa w stylu romantycznym na modelce, wraz ze stylizacją i makijażem. Powiem szczerze, że był to mój pierwszy konkurs i nie bardzo wiedziałam czego mam się spodziewać, więc stres był ogromny! Jednak już po wszystkim doszłam do wniosku, że nie ma w tym nic strasznego i połknęłam bakcyla i nie mogę się doczekać następnego konkursu (który jest już 13 marca!). Adrenalina, która wciąga! :D Dodam jeszcze szybko zdjęcia i życzę wam udanego poniedziałku :)

I konkurencja:




II konkurencja:





A tutaj wszystkie razem:



1 komentarz:

  1. OJACIE! ALE ŚWIETNE FRYZURY!

    życzę miłego dnia :) do WYGRANIA u mnie pudełko Glossybox!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń