niedziela, 3 lutego 2013

Pierwszy :)

Witam ;)
To mój drugi blog na blogspocie. Pierwszy (http://garderobelove.blogspot.com/) założyłam już jakiś czas temu i jest poświęcony modzie. Od niedawna zaczęłam myśleć o założeniu drugiego bloga- dotyczącego włosów- i takim sposobem się go doczekałam! ;) Fryzjerstwo to moja wielka pasja. Towarzyszy mi od najmłodszych lat dzieciństwa, kiedy to koleżanki chciały być księżniczkami, piosenkarkami a ja zawsze uparcie stawiałam na byciu fryzjerką ;) Teraz uczę się w szkole fryzjerskiej, mam już połowę nauki za sobą. Odbywam praktyki w salonie i cieszę się, że mogę czerpać zadowolenie z tego co robię i że robię to z przyjemnością. Chciałabym aby ten blog miał funkcję poradnika, ale także aby dzielić się na nim swoimi pracami i żeby nawiązywać dyskusje, które w jakikolwiek sposób pomogą rozwinąć wiedzę jeszcze bardziej. Zapraszam więc do obserwowania, komentowania a przede wszystkim do miłej lektury ;-)

Na sam początek dodaje kilka swoich fryzur/upięć, które wykonałam w ostatnim czasie:

1. 


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.



1 komentarz:

  1. Piękne fryzury. Powodzenia z tworzeniu. Również mam bzika na punkcie włosów :D

    OdpowiedzUsuń