środa, 5 lutego 2014

Kosmetyki do włosów- L'Oreal Elseve Fibralogy

Witam kochane! Dobrze wiem jak ważny dla nas kobiet jest stan naszych włosów :)
Marzymy o długich, gęstych, zdrowych, błyszczących i lśniących włosach.
Niestety farbowania, rozjaśniania i inne mniej czy bardziej inwazyjne zabiegi, skrupulatnie nam w tym dążeniu do celu przeszkadzają :)
Jak tu nie zafarbować włosów jak już widać taki odrost?! A blondynki to już w ogóle mają napraaawdę kiepsko! :D
Więc moje drogie dzisiaj mam dla was kosmetyk na pogrubienie włosów!
Masz cienkie i rzadkie włosy a zawsze marzyłaś o grubych i gęstych?
Może czas żeby zaopatrzyć się w serie Fibralogy? :)

Z całej serii wybrałam odżywkę i aktywator.  Jest jeszcze dostępna maska i szampon.
Odżywka ma 200 ml (11zł).
Aktywator 30 ml (20zł).
Maska 300 ml (20zł).
Szampon 250 ml (12 zł) a 400 ml (16zł).
Sądzę, że ceny są naprawdę przystępne na każdą kieszeń.
A produkt naprawdę dobry i znanej marki.


TROCHĘ O PRODUKCIE:
"Włosy cienkie z natury zawierają znacznie mniej budulca włókien, przez co stają się delikatne i uwrażliwione, brakuje im objętości oraz widocznej i wyczuwalnej gęstości. Codzienna stylizacja z reguły przynosi krótkotrwałe efekty, po czym fryzura staje się płaska, traci kształt.

Na podstawie zaawansowanych badań nad włóknem włosa Laboratoria L`Oréal Paris opracowały swoją pierwszą gamę pogrubiającą strukturę włókna włosa z każdą kolejną aplikacją.
Pogrubienie struktury włosa FILLOXANE wnika we włosy i rozprzestrzenia się we wnętrzu włókien
Długotrwałe działanie z każdym użyciem szamponu dodana struktura pozostaje we włóknach włosów. Efekt ekspansji gęstości kumuluje się przy każdym kolejnym użyciu:
- wyczuwalnie zwiększona grubość włosów,
- długotrwały efekt dodanej struktur,
- zachwycająca gęstość,
- potwierdzone rezultaty: natychmiastowy i wyczuwalny efekt grubszych włosów.

Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Alcohol Denat., Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Hydroxide Aminopropyl Triethoxysilane, Polyquaternium-30, Limonene, Linalool, Carbomer, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum/Fragrance..."


Trochę o każdym produkcie, który przetestowałam:
Odżywka- Uwielbiam wszelkiego rodzaju odżywki do włosów. Mam na ich punkcie kompletnego bzika, więc testowanie kolejnej sprawiło mi wielką frajdę :) Odżywka ma gęstą konsystencję o zapachu hmm.. kwiatowo-cytrynowym. Po miesięcznym stosowaniu widać poprawę kondycji włosa! Końcówki które były zniszczone- pogrubiły się!
Aktywator- Oprócz odżywek uwielbiam wszelkie inne bajery, które wychodzą do włosów. Aktywator był więc cudeńkiem, które sprawiło mi najwięcej uciechy :D Powinno się go mieszać 1:1 z odzywką, ale wtedy wystarczyłby mi na parę myć tylko więc dodawałam go w ilości 1:3.  Konsystencja rzadka! Rozrzedza gęstą odżywkę, dzięki czemu aplikacja jest przyjemniejsza. Zapach taki jak cała seria Fibralogy :)

Jakie są moje spostrzeżenia?
- Włosy już po pierwszym zastosowaniu były miękkie, bardziej nawilżone i lepiej się układały.
- Włosy przestały się elektryzować, np przy szczotkowaniu!
- Produkty nie zawierają silikonu! Czyli OGROMNY PLUS!
- Łatwiejsze rozczesywanie włosów.
- Pielęgnacja włosów na naprawdę dobrym poziomie!
- Nie przetłuszcza włosów.
- I co najważniejsze: Po dłuższym zastosowaniu widać efekt pogrubienia włosów!



Ja jestem bardzo zadowolona z serii Fibralogy!
Jak i z każdej innej serii do włosów którą wydał na rynek L'Oreal.
Polecam każdej osobie, która chce nawilżyć włosy, zregenerować je,
a przede wszystkim właśnie pogrubić :)
Produkty są dostępne w drogeriach kosmetycznych.
Jak najbardziej polecam i zachęcam do kupna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz