środa, 7 sierpnia 2013

L'Oreal Paris ELSEVE Eliksir odżywczy

W dzisiejszym wpisie mam dla was recenzję eliksiru odżywczego z L'Oreal Paris. 
Jest to produkt przeznaczony do pielęgnacji włosów, który odżywia i wygładza włosy. Konsystencja jest lekka i nietłusta, która dzięki temu odpowiada wszystkim typom włosów. Eliksir ten włosy pielęgnuje, dodaje blasku oraz sprawia, że włosy są miękkie i się nie puszą. Nie obciąża włosów. 


Osobiście jestem fanką wszelkich rodzai olejków do włosów.Testowałam już kilkanaście, m.in z firmy Schwarzkopf i z JOICO. Z pierwszego wymienionego nie byłam zadowolona (konsystencja zbyt "ciężka", która moje włosy sklejała zamiast je delikatnie ujarzmić i nabłyszczyć). Z drugiego korzystałam długi, długi czas i byłam naprawdę zadowolona. Aż do czasu! ;-)
Kiedy dostałam do testowania Eliksir L'oreala od razu zakochałam się w nim i postanowiłam, że się z nim nie rozstanę :) Lekka konsystencja sprawia, że włosy nie są sklejone i przetłuszczone, ale właśnie ujarzmione i błyszczące i niesamowicie miękkie! Wystarczą 2-3 pompki (mam dłuższe włosy), które należy rozetrzeć w dłoniach i wsmarować we włosy. I włosy od razu stają się ładniejsze!



Dla tych, którzy muszą najpierw zobaczyć aby uwierzyć- zdjęcia wykonane przed nałożeniem eliksiru,
i po nałożeniu ;)



Różnica jest naprawdę ogromna! Prostowałam włosy przez dobre 3-4 lata. Do tego doszły częste zmiany kolorów, częste rozjaśniania, odbarwiania.. Zniszczone włosy miałam bardzo szybko! Po czasie postanowiłam zrezygnować z eksperymentów, i z prostowania włosów. Teraz wystarczy mi po wysuszeniu tylko nałożyć odżywczy eliksir  i włosy są wyciągnięte, nabłyszczone i cudownie miękkie. Polecam więc wszystkim, którzy chcą rzucić fatalny nawyk prostowania włosów i którzy bez zupełnego niszczenia włosów chcą je ujarzmić ;-)
Uwierzcie, że eliksir ten działa cuda! Polecam go z czystym sumieniem.
Suche włosy nie będą już Twoim problemem :)



Koszt- ok.40-50 zł :)
Dostępny w drogeriach kosmetycznych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz