piątek, 9 sierpnia 2013

Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft L'Oreal Paris

Teraz kolej na recenzje oczyszczającego płynu micelarnego Ideal Soft od L'Oreal Paris.


Ja wybrałam płyn dla skóry suchej i wrażliwej. 

"Skóra wrażliwa łatwo się odwadnia, co zwiększa jej wrażliwość i powoduje uczucie ściągnięcia. Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu bez konieczności spłukiwania i pocierania. Bez zapachu. Hipoalergiczny."


Od produktów do oczyszczania oczekuję przede wszystkim dobrego demakijażu oczu, gdyż lubię nakładać więcej warstw tuszu a niektóre płyny najzwyczajniej sobie z tym już nie radzą. 
Płyn micelarny Ideal Soft sprawował się idealnie! Na tyle idealnie, że gdy już została mniej niż połowa, to od razu biegłam po drugi do sklepu (testowałam go wspólnie z mamą) :)
Wystarczy nalać tylko trochę produktu na wacik, przyłożyć na moment do oka i od razu makijaż się zmywa. Skóra się nie klei, dzięki czemu żel do mycia twarzy i peeling do mycia twarzy nie jest w zupełności konieczny :)

Co do opakowania.. Lubię takie kształty. Kanciaste opakowanie jest poręczne,
a zamykanie jest szczelne! Mając go w kosmetyczce w torebce ani razu się nie otwarło, i nie było masakry jak w kilka przypadkach, które mnie spotkało :-)

Zatem wymieniam zalety :)
- Szybko zmywa makijaż,
- Pielęgnacja twarzy zawarta w świetnym kosmetyku,
- Nie podrażnia skóry,
- Oczy nie szczypią przy zmywaniu
(co w moim przypadku jest zbawieniem,
bo przy większości niestety objaw ten występuje),
- delikatny, przyjemny zapach,
- Skóra się nie klei,
- Wygodne opakowanie,
- BARDZO WYDAJNY,
- No i bardzo przystępna cena- ok. 15 zł :)

WADY:
Jak dla mnie nie posiada żadnej! ;)
Polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz